Strona główna > Pozostałe > 5 najczęściej oglądanych virali roku 2010

5 najczęściej oglądanych virali roku 2010

Styczeń 16, 2011 Dodaj komentarz Go to comments

W ciągu ostatniego roku wpływ Facebooka na kampanie viralowe zwiększył się aż trzykrotnie. A co najczęściej oglądaliśmy? Oto najpopularniejsze virale roku 2010:

 

 

 

1. Fifa – teledysk Waka-Waka Shakiry – prawie 24,5 mln wyświetleń

2. DC ShoesGymkhana Three – 19 mln wyświetleń. DC Shoes zwyciężyło też w kategorii dzielenia się linkami na Facebooku z imponującym wynikiem 487 tysięcy!

3. Old Spice – Old Spice Questions – ponad 17 mln wyświetleń

polecam parodię reklamy – „Smell Like a Monster” , która zajęła 3. miejsce na Twitterze i 4. na Facebooku pod względem przekazywania linków (odpowiednio 30,5 i 192 tysiące publikacji)

4. Tipp-Ex – NSFW. A hunter shoots a bear – 13 mln wyświetleń

Bardzo nowatorska reklama, jej interaktywność i liczba możliwych odpowiedzi motywowała do przekazywania linka znajomym.

5. Nike Football – Nike Write The Future – prawie 11,5 mln wyświetleń

A tak prezentowały się rankingi najczęściej przekazywanych virali na portalach Facebook i Twitter:

Dane i infografika z portalu digitalbuzzblog.com

Kategorie:Pozostałe
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

%d bloggers like this: