Strona główna > Pozostałe > Most popular virals of 2010

Most popular virals of 2010

Styczeń 18, 2011 Dodaj komentarz Go to comments

The Facebook’s influence on viral campaigns has grown more 3 times during the last year. So what were the most viewed and most shared videos? These are the most popular virals of 2010:

 

 

 

1. Fifa – video Waka-Waka – Shakira – almost 24,5 mln views

2. DC ShoesGymkhana Three – 19 mln views. DC Shoes won in the category of most shared Facebook links with an impressive number of 487.000 shares

3. Old Spice – Old Spice Questions – over 17 mln views

I recommend the parody – „Smell Like a Monster” , which landed on the 3. position on Twitter and 4. on Facebook in the category of most shared links ( 30,5 and 192 thousands of shares respectively)

4. Tipp-Ex – NSFW. A hunter shoots a bear – 13 mln views

A very innovative ad, it’s originality and the scope of answers were for sure the incentives to share it with friends.

5. Nike Football – Nike Write The Future – prawie 11,5 mln wyświetleń

A tak prezentowały się rankingi najczęściej przekazywanych virali na portalach Facebook i Twitter:

*Data and infographic from digitalbuzzblog.com

Kategorie:Pozostałe
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

%d bloggers like this: