Strona główna > Pozostałe > Trendsetterzy internetu

Trendsetterzy internetu

Styczeń 19, 2011 Dodaj komentarz Go to comments

Kolejne badanie Briana Solisa i Vsoft  – co prawda już dosyć wiekowe, ale nadal ciekawe. Tym razem zbadano, którzy internauci mają największy wpływ na wyniki kampanii.

 

Okazuje się, że najważniejsze są sieci ściśle powiązanych ze sobą użytkowników, nawet jeżeli nie powalają swoim rozmiarem – 57% pytanych osób udzieliło właśnie tej odpowiedzi. Na drugim miejscu, z wynikiem 36% znalazły się osoby o bardzo dużych sieciach powiązań, które jednak są dosyć luźne. Jedynie 8% ankietowanych uważa, że największy wpływ na wyniki kampanii mają osoby o ogromnych sieciach, liczących miliony internautów, jednak takich, w których użytkownicy nie mają żadnych powiązań między sobą, lub są one bardzo słabe.

* Wykres ze strony MarketingProfs

Kategorie:Pozostałe
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: