Strona główna > Pozostałe > Nowość na Facebooku – Sponsored Stories

Nowość na Facebooku – Sponsored Stories

Styczeń 25, 2011 Dodaj komentarz Go to comments

Facebook prezentuje nową, już niedługo szeroko dostępną, możliwość docierania do użytkowników czyli Sponsored Stories. Usługa jest oparta na rekomendacjach i poleceniach przyjaciół, czyli na zwykłej poczcie pantoflowej.

Jeżeli twój przyjaciel polubi stronę marki lub doda na swój profil coś z nią związanego, to jego aktywność może wyświetlić się na twoim profilu jako Sponsored Stories (oczywiście jeżeli firma wykupi taki rodzaj reklamy). Wygląda to tak, że jeżeli dzisiaj dołączysz do fanów Starbucksa, ta wiadomość może się jutro wyświetlić twoim znajomym na Facebooku właśnie jako Sponsored Stories

Oto przykład wykorzystujący mało popularną w Polsce aplikację Places (polegającą na publikowaniu postów o swojej obecnej lokalizacji):

Sponsored Stories wyświetlane na podstawie tego postu wygląda tak:

Celem Facebooka jest przekształcenie zwykłych użytkowników w żywe reklamy, których aktywność będzie mogła być wykorzystywana do reklamowania produktów lub usług. Pierwszymi partnerami tej nowości zostali: Coca-Cola, Starbucks i Levi’s.

Ciekawe kiedy to zobaczymy🙂

Kategorie:Pozostałe
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: