Strona główna > Facebook > Facebook: Oreo bije rekord

Facebook: Oreo bije rekord


Marka popularnych amerykańskich ciasteczek Oreo podjęła się próby ustanowienia rekordu Guinnessa w liczbie kliknięć „Lubię to” pod jednym postem w ciągu 24 godzin. Firma rozpoczęła wysyłanie postów z informacją o wydarzeniu 8 lutego. Posty były dwujęzyczne (po polsku i po angielsku) i pomimo tego, że pierwsze założenia zakładały próg 45,000 kliknięć, później zmieniono to na okrągłe 50,000.
Wydarzenie rozpoczęło się dzisiaj o 15.00 i już po kilku minutach zebrało pierwsze 5,000 „Lubię to”. Liczba ta gwałtownie rosła i po godzinie osiągnęła 24,560 kliknięcia. O 17.00 było to już 33,271 like’ów a godzinę później – 39,272. Firma podjęła znaczne ryzyko, gdyż porażka w biciu rekordu podziałałaby na szkodę wizerunku, jednak wydaje się pewne, że rekord zostanie pobity i to jeszcze przed północą, co zapewni amerykańskim markizom nowy rekord Guinnessa związany z Facebookiem.

Więcej o kampanii już niedługo na SocialMediaLike!

A tutaj wymagania jakie musi spełnić strona, która ubiega się o pobicie Facebook’owego rekordu Guinnessa.

Kategorie:Facebook
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: